Pages

Saturday, February 12, 2011

Bagaimana anda tahu mengenai pendidikan utk bayi?

Chewahh macam skema plak tajuk, mcm penah aku tulis di entry sebelum nih actually before nih aku tak tau apa sebenarnya pendidikan awal nih. aku lebih fokus kepada stimulate stimulate n stimulate..actually stimulate ni pun merupakan asas kepada pendidikan awal jugak. Pastu just pikir ajar yg basic cam abc,123, alif baa taa. Tak penah pun terpikir leh ajar membaca start dari baby lagik , paling2 awal pun aku dok pikir umur 2 tahun nak pi anta blajar bila terpandang kat kg aku tadika kemas dia amik budak start 2 tahun. So itu pun da rase cam excited giler sbb bole anto anak awal tapi dalam masa yg sama worried jugak anto awal sgt idak ke boring budak nih nanti. Apa silibus yg di ajar pun tak tau cmne...alhamdulillah dalam dok merayau2 kat internet nih terjumpa la watie nih. Dia bercerita pasal software Brillkids n forum nih. So dari si watie n forum nih la jugak aku belajar byk menda (tapi lum expert lagi la) ohhh utk software tu korang leh try trial nye version utk 14 hari. Tapi utk trial tu dia hanya ada course utk 9 days je lah. kalo full course ada 365 ari, nanti aku akan buat satu entry khas utk software ni yer. sila klik banner di sebelah kanan blog nih. ada dua satu utk math dan satu utk reader.

Ok berbalik pada cerita si watie nih, dia bukak company berkaitan early education nih. dimana selain daripada menjual produk brillkids, dia gak adakan seminar dan bengkel yang berkaitan.Aku pun da booked utk seminar asas pendidikan awal ni on 27 Feb, utk menambah ilmu di dada. Sape2 berminat nak join seminar nih meh ler contact sama aku. Nanti aku akan buat satu pages utk coupon, korang boleh la bawak coupun nih utk dapatkan diskaun sebanyak RM5. Nanti aku akn update dari apa2 event yg akan dibuat oleh watie dan nanti aku akan citer pasal anak2 dia yg seawal umur setahun dah boleh membaca

Selain dari bengkel n seminar, tiap weekend ada gak playgroup. Actually ada 4 stages utk playgroup nih tapi yg tgh running 3 stages ajer. tetiga aku dah pi bawak amani utk trialnyer. Malangnya aku masih lum dapat subscribe sbb classnya ari sabtu dan ari sabtu aku kena keje huhuuhuuuh. bila ntah si watie nak buat ari ahadnya. Dan sekali lagik sesiapa yg nak gi trial utk playgroup bole dapatkan coupon diskaun yg akan aku post jugak nanti.

No comments:

Post a Comment